Utan B

Då var det dags för avresa. För första gången sedan B kom till oss ska jag vara utan henne, dessutom i fyra hela dagar. Jag kommer att sakna henne så oerhört mycket. Det var svårt att bara säga hej då.

När vi bokade resan led jag av sömnbrist och gladde mig mest åt att få (möjlighet att) sova hela nätter på hotell. Självklart förstod jag att jag skulle sakna B, men det kändes nog för abstrakt då.

Jag hoppas ändå att jag ska njuta av och ha trevligt under resan. Förhoppningsvis är det nyttigt för mig att vara ifrån B. Dessutom för henne att vara så mycket med A och kanske även för A som får vara ensam med henne.

Jag vet dock redan nu att jag kommer längta hem och på söndag kommer jag vara lycklig över att vara hemma hos min familj igen.

Inlägget skrivet kl. 15.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0