Ringar på igen!

Nu äntligen! Sju månader efter B föddes kan jag ha på mig förlovnings- och vigselringaren igen. Det tog ungefär två månader innan jag kunde ha förlovningsringen utan att den satt åt och ytterligare en månad för vigselringen.
 
Anledningen till att jag inte kunnat bära ringarna förrän nu är att jag fick utslag av dem. Det såg lite ut som eksem och kliade. Det brukade försvinna efter några dagar utan ringarna. Efter jul försvann det inte trots att jag inte hade ringarna på mig. Efter att jag i februari började smörja in området med Idominsalva försvann utslaget för drygt en vecka sedan. Så i förrgår vågade jag bära ringarna några timmar och till min stora lycka kliade det inte efteråt.

Jag har tyckt att det är jättetråkigt att inte kunna ha ringarna på mig eftersom jag tycker de ör så fina. Jag har även saknat dem på fingret, men nu känns det ovant att ha dem på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0