Första föreställningen

Idag såg B sin första teaterföreställning. Det var teater Bambino som kom till öppna förskolan med föreställningen "Knackelibang" och vi fick köpa kraftigt subventionerade biljetter. I vanliga fall håller de till i Leksaksmuseet.
 
Jag hade inga förhoppningar om att B skulle vilja se eller sitta kvar hela föreställningen, ca. 30 minuter. Det gick dock jättebra. Hon tittade intresserat på vad som hände på "scenen" medan hon pillade på min plånbok (som jag hade tagit med för att inte lämna den obevakad). Jag hade även nappen i beredskap, men behövde inte använda den.
 
Själv tyckte jag inte att föreställningen var jättebra, men de äldre barnen, runt tre år, verkade roade och följde intresserat handlingen. B förstod givetvis inte så mycket (tror jag), men hon tyckte nog om att det fanns saker att titta på och att det hände saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0