Resfeber?

Har haft lite svårt att sova den senaste tiden. Jag undrar om det beror på resan.

Funderar och kommer på saker som vi behöver packa ner. Nu när vi börjat packa funderar jag mindre på det, men är fortfarande orolig för att vi ska sakna något under flygresan eller glömma något som B behöver när vi är framme.

Är dessutom orolig för flygresan. Kommer den bli jobbig för B? Kommer hon att vara jobbig? Kommer flygresan bli så jobbig att jag oroar mig i en vecka för hemresan? Samtidigt tänker jag: "Äsch, det får gå som det går. Det går inte att göra något åt." Eller gör det det?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oroa dig inte! Det kommer gå bra. Båda mina barn har varit snälla att flyga med. Känner många andra som oxå har flugit utan problem. Så sluta genast att oroa dig!! Även om det mot för medan skulle bli en eländigt skrikig resa så tjänar oron inget till. Jag tror att hon kommer sova till och med :-)

Svar: Tack för dina ord! Har också hört andra berätta att deras flygresor med barn gått bra. Och jag vet ju så väl att jag inte kan påverka, men ändå oroar jag mig... Vi får hoppas hon till och med kan sova;-) Men tvivlar, du har ju sett hur hon är hos er. Förbereder mig för det värsta och hoppas på det bästa!
None None

2013-11-18 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0