Barnfri på menyn

Igår fick jag en alldeles egen kväll eftersom B och A skulle fira far(far)s födelsedag nästan hela dagen. Jag tog inte ledigt, utan jobbade (över).
 
Efter jobbet träffade jag syster och hennes man, och åt gott på restaurang Nook som jag varmt rekommenderar. Vegetariskt saknades dock på menyn. Maten var vällagad och de hade även ett stort utbud av viner och ölsorter.
 
När jag ringde strax efter att de öppnat kl. 17 fick jag veta att det var fullbokat. Det fanns dock möjlighet att sitta på de åtta obokningsbara platserna om vi kom före kl. 18. Och så blev det. Det var ju tur för det var länge sedan jag åt så gott!
 
Efteråt besökte vi Fotografiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0