Anfallen av stress

I början av veckan kände jag mig dränkt i stress.
Veckans första morgon kom jag sent till jobbet efter en lämning på grund av trafikläget. Samma dag kom jag hem ganska sent både på grund av jobb och kanske för att jag ville jobba in den förlorade flextiden.
Nästföljande dag stressade jag hem för att laga mat till B. Under middagen fick jag kände jag ett sånt starkt illamående att jag var orolig för att svimma utan att B skulle ha någon annan vuxen till hands. Aldrig har jag upplevt stress så negativt.

Efter sammanbrottet i tisdags har jag känt mig mycket mer lugn och försöker nu inte att stressa upp mig alltför mycket över tider och saker som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0