Mer uppluckring...

...men av en annan typ. Nämligen av bäckenet.
 
Jag har ju de senaste par veckorna känt mig stel när jag suttit länge och rest mig upp.
Den senaste veckan har jag även känt av det ännu mer när jag vaknat. De första minuterna som jag börjar röra på mig är ganska smärtsamma. Det är främst när jag rör benen och ibland även i ländryggen.
 
Gårdagens smärta, efter lite trädgårdsarbete, var nästan olidlig. Hur lite jag än rörde mig så gjorde det ont. Tack och lov gick det över.
 
Jag har även upptäckt att det är dags att byta säng med A. Han har tagit B de senaste nätterna och då har jag hasat mig över till hans del av sängen. Då har jag inte haft ont när jag gått upp på morgnarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0