Några krångliga nätter

Ända sedan AA föddes har jag varit tacksam för att hon sovit under nätterna. När hon nu har krånglat några nätter har det nästan känts tröstlöst.
 
Det började i helgen med att hon inte accepterade bröstet. Varje natt vaknar jag några (på senare tid inte mer än ett par) gånger för att flyta henne till det andra bröstet. När hon nu i helgen i stället gallskrek fanns det inte mycket att göra utom att bära och gunga henne.
 
I slutändan accepterade hon ändå bröstet. Detta hände några gånger per natt de första nätterna, men har nu gått över. Däremot behöver jag byta bröst flera gånger per natt igen.
 
Det kanske berodde på förkylning, men hon har bara hostat någon enstaka gång, varit väldigt lite snorig och täppt i näsan. Jag hoppas i alla fall att det bara var tillfälligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0