Period med orolig sömn

Denna vecka har AA sovit i vagnen två gånger om dagen. Sista sovningen om dagen vid middagstid har varit i någons famn.
 
Veckans första dagar fick jag ingen användning av den nya taktiken. AA sov så pass djupt att jag kunde låta vagnen så tills hon vaknade. Som längst sov hon två och en halv timme utan att jag behövde ut för att rulla vagnen igen!
 
Men de senaste dagarna har jag behövt köra vagnen mellan hennes sömncykler. Man ser på hennes ögon att hon inte sover så djupt eftersom de inte är helt slutna utan det är en liten springa mellan ögonlocken.
 
Jag tycker mig ana att denna mer oroliga sömn sammanfaller med nätter då även nattsömnen är sämre. De senaste nätterna har jag behövt byta sida på AA några gånger varje natt eftersom hon är missnöjd med att ligga vid samma bröst.
Men i början av veckan fick jag sova utan att ha något bröst i AA:s mun. AA släppte själv bröstet och jag kunde vända mig från henne.
 
Kanske är det så att ALL sömn, dag som natt, är mer orolig i perioder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0