Sovmönster i jul

Tack och lov har det varit väldigt lite nederbörd under julen så jag har kunnat somna AA i vagnen på dagarna. Det är dessutom väldigt lätt att somna henne i vagnen. 
Vi låter henne vara vaken uppåt två timmar mellan sovningarna.
 
Hon har för det mesta sovit bra i vagnen, som längst tre timmar. Men ett par dagar sov hon bara fyrtio minuter åt gången.
 
Däremot har hon varit svår vissa nätter. Ibland har hon velat vara vid bröstet hela tiden. Ibland har hon inte alls velat ha bröstet och då har jag varit tvungen att somna henne i famnen. Men då har jag inte kunnat lägga ner henne utan att hon vaknat och när jag lagt eller satt mig ner i sängen har hon vaknat efter en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0