2012-10-21 Så trött

Jag känner mig oerhört trött nuförtiden och gissar på att det beror på graviditeten. När jag kommit igång på morgnarna och kommit till jobbet skulle jag gärna vilja sova, så brukar det inte vara i vanliga fall.

Jag är väldigt ovan vid denna trötthet eftersom jag inte kände så vid förra graviditeten. Det är möjligt att jag var tröttare efter mer än halva tiden när jag var sjukskriven och kunde sova hur mycket jag ville.

Jag hoppas att det går över snart eller att jag åtminstone blir piggare i vår när det blir ljusare igen. Fram till dess får jag försöka lägga mig tidigare. Vet dock inte hur det ska gå till med allt som behöver göras efter att B har somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0