2014-09-29 Hoppet har tänts

Efter att jag börjat med ägglossningstest har jag upptäckt att mensen varje gång kommit 12 dagar efter positivt ägglossningstest. Det innebär att den skulle ha kommit i fredags (2014-09-26), men fortfarande syns inte ett spår av den. Däremot ”känner” jag efter hela tiden för att analysera om den är på väg. Lite magont och illamående utvärderas och tolkas varje gång.

Nu när mensen inte kommit har hoppet om en graviditet tänts. Nu börjar jag i stället leta tecken på graviditet. Ömmar bröstet verkligen? Är det kanske graviditetsillamående?

Graviditetstest är inköpt och imorgon är det dags. Oroar mig samtidigt väldigt mycket för missfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0