2014-10-04 Bekräftelse och tacksamhet

Idag gjorde jag ytterligare ett graviditetstest, dels för att jag hade ett test kvar, dels för att bekräfta graviditeten. Eftersom mensen ännu inte kommit var jag övertygad om att det skulle vara positivt. Detta test visade mycket tydligt positivt.
 
Jag känner stor glädje och framförallt lättnad. Det känns ofattbart och overkligt att vi ska bli en till i familjen.
 
Att vi "kämpade" med att få barn i fyra månader känns som ingenting och helt normalt. Jag sänder mina tankar till de som efter månader och år av kämpande ändå inte blir gravida. Vår kamp är inte ens värd att nämnas i sammanhanget. Jag är oerhört tacksam att vi lyckades på egen hand och slapp alla typer av behandlingar. Och så är jag glad att åldersskillnaden mellan B och hennes syskon inte blir mer än tre år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0