32! (forts.)

Åren har verkligen börjat passera fortare på senare tid. Jag har svårt att förstå att det snart är tre år sedan B kom till världen. Jag insåg för inte så länge sedan att vi har bott längre i huset med barn än utan. Det känns inte så!
 
Sett till livet i sin helhet är jag nöjd med min ålder. Jag har hittat och gift mig med mannen som jag vill dela livet med. Tillsammans har vi köpt och renoverat huset som vi vill bo i. Vi har fått två friska flickor.
 
Det som jag är mindre nöjd med är den professionella delen av livet eftersom jag ännu inte hittat en tjänst och tillsvidareanställning som jag trivs med. Men både A och jag har fasta jobb och vi har inga ekonomiska bekymmer.
 
Får jag välja så väljer jag självklart att vara lycklig privat framför en lyckad karriär. Men jag jobbar på att trivas även professionellt. För man kan väl få både och?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0