32!

Idag fyller jag 32 år. Det blev en skön dag med familjen.
 
Dagen började med väckning med födelsedagssång framförd av A och B, (Jag var redan vaken eftersom AA hade väckt mig en timme tidigare.) och öppning av den fina födelsedagspresenten i sängen. Sedan blev det harmonisk långfrukost med smörstekt svamp på macka och smoothie.
 
Tyvärr var det grått, blåsigt och lite kallt utomhus så det blev en lugn innedag. Jag badade B, vi tittade på Ronja och sedan kom föräldrarna och syster och hennes man. Det blev tårta i form av halloncheesecake till fika, jag fick skaldjursmiddag tillagad och rabarberpaj till efterrätt.
 
Jag har en fin och kärleksfull familj. A hade ordnat fint med blommor och B var på sitt soliga humör. Tyvärr var AA något kinkig och ville vara nära mig hela eftermiddagen och kvällen, men det gjorde mig inget. Syster (med support från pappa ochB) lagade mitt val av middag och mamma tog AA (när det gick).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0