Mindre och mindre pappig

Jag upplever att B är mindre pappig nuförtiden.
 
Jag har fått vara med vid nattningarna, de jag kunnat vara med på. Trots att hon under förberedelserna säger att jag inte får vara med är hon lugn när hon väl ligger i sängen. Igår kväll fick jag natta henne ensam, A var med under förberedelserna, men kom inte in och B ropade inte heller efter honom.
 
Och i lördags hade hon blivit jätteledsen när jag ensam åkte för att handla. Kanske förstod hon att jag skulle just handla och ville följa med. Det var hjärtskärande att höra att hon storgråtande har gått efter bilen ända till förskolan och att A därefter burit hem henne lealös i famnen.
 
Jag hoppas såklart att hon inte ska behöva bli så ledsen, men att hon är mindre pappig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0