Lite mer tid till förfogande

Ibland känns det så hopplöst eftersom tiden inte räcker till. AA sover fortfarande en hel del på dagarna och hade hon kunnat sova själv hade jag kunnat förbereda middag, äta lunch utan att roa henne, förbereda hennes mat utan att hon behövt vänta, städa, tvätta, få egentid... I stället får jag bära på henne många gånger.
 
Lite tid har jag lyckats hitta genom att somna henne i vagnen. Först får jag tjugo minuter och efter ytterligare en timmes promenad får jag en hel timme till förfogande.
 
Jag har inte vågat prova det en regnig dag än. Jag är så tacksam över att AA äntligen accepterar vagnen att jag inte vågar prova vad hon tycker om regnskyddet. Det är heller inte särskilt roligt att behöva gå en hel timme i regn.
 
Däremot har jag behövt klä på mig en hel del nu och AA har både fleeceoverall, åkpåse i fleece och ett duntäcke. Det är främst hennes (och även mina) händer och fötter som kan bli kalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0