Ofokuserad mamma

Så sitter jag här igen, med AA sovandes i famnen. Jag har fortfarande inte funnit någon lösning på detta problem. Jag är just nu oförmögen att göra annat än att knappa/surfa på iPaden.

Samtidigt som jag givetvis tycker att det är oerhört mysigt med min bebis i famnen är det lite stressande att veta att det finns hushållssysslor att ta tag i.

Jag provar att lägga ner AA i sängen, men då vaknar hon. Om jag somnar henne i vagnen sover hon endast trettio minuter om jag inte rullar konstant.

Om AA hade kunnat sova själv hade jag fått några timmar utan henne och då hade jag kunnat ta hand om hushållet, vara mindre stressad och kunna ägna mig helt åt AA när hon är vaken. I stället mår jag dåligt, är stressad och splittrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0