Bubbelsamtal

AA har börjat blåsa bubblor. Det är som om hon konverserar genom bubbelblåsandet. Jag brukar "svara" henne och hon återkopplar med lite mer bubblor. Hon kan hålla på ganska länge när hon väl kommit igång, så ibland blir det som långa monologer.
 
Detta är ytterligare ett fenomen som jag inte kan minnas att B gjorde.

Jag tycker att AA är charmig, trots att det sprutar saliv åt alla håll. Det hade jag nog aldrig kunnat tro förut. Hon är ju oftast glad när hon gör så. Även om det händer att hon verkligen spottar och fräser av missnöje.

Så nu ser jag verkligen till att använda små tyghaklappar. (Förut försökte jag komma ihåg att använda dem för kräkningar, men glömde ofta.) De blir genomblöta bara efter en kort stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0