Ny god sovvana?

De två senaste dagarna har AA sovit två och en halv timme på förmiddagen. Jag hoppas att det är en ny vana som är här för att stanna och inte bara något tillfälligt. Jag har kunnat förbereda middag och fått massa annat gjort.

Igår var jag beredd på att hon skulle vakna efter fyrtio minuter (som hon gjorde förra veckan), så jag stressade med allt jag ville hinna med. Sedan fick jag helt oväntat massa bonustid, men jag var hela tiden beredd på att hon skulle vakna.
Idag har jag tagit det lite lugnare, men ändå varit beredd på att hon skulle vakna.

Jag tycker att det verkar som AA sover bäst hemma, men om hon är vaken verkar hon trivas när vi är hemifrån och det händer saker runt henne.

Vi får se hur det blir imorgon när vi har BVC-besök och på torsdag när jag ska till optikern på förmiddagarna. Sedan kommer helgen. Jag hoppas att vi inte har kullkastat den nya vanan till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0