Nyvakenhumör

Jag har tyckt att AA ofta vaknar och är på dåligt humör. B var ofta glad och på bra humör när hon vaknade. På morgnarna skriker AA som om hon vore otröstlig.

Några gånger har jag utanför vår sovrumsdörr hört att hon rört på sig och när jag kommit in har hon varit på bra humör. Så jag började misstänka att det var babyvakten som inte fångade upp de mindre ljuden som den gjorde tidigare.

Men A berättade häromveckan att AA ofta vaknade upp med ett skrik när hon sov hos honom.

Jag tror att det kan vara en kombination av de två. När babyvakten "larmar" har AA redan varit vaken ett tag och då varvat upp sig när ingen kommit för att ta upp henne. Men ibland vaknar hon med skrik, till exempel när hon sovit hos A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0