Föräldragruppen för flerbarnsföräldrar

Idag var jag på föräldragrupp för föräldrar som fått barn tidigare. Vi var sex mammor som tyvärr bodde på helt olika platser på ön. De andra bebisarna var alla födda i maj. Det var skönt att höra andras tankar om föräldraskap med fler barn.

Jag tyckte att det verkade vara engagerade människor så det är möjligt att vi ses några gånger i alla fall. Det verkar som det inte blir fler träffar på BVC. Jag trodde att det var tre träffar. Det var därför jag valde detta BVC.

Efteråt stannade jag kvar och lunchade med två av mammorna. Det var trevligt att göra något för min egen skull, men tyvärr sov AA knappt alls på förmiddagen och somnade inte förrän jag var en bit på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0