Ingen mjölkersättning

Efter att ha tagit mjölkersättningen tre gånger ville AA inte ha mer. Därefter har hon vägrat varje gång. Det funkar inte heller med ett annat märke.

Jag vet inte om det antingen beror på att hon är mätt eller om något annat är fel.

Vi har i alla fall märkt att hon verkar få ont i magen av ersättningen. Jag vet inte om det var därför BVC-sköterskan även rekommenderade Semper magdroppar tillsammans med ersättningen.

Eftersom A kom hem med Minifom (det är tydligen inte bara jag som har amningshjärna) och först idag köpte det så vet vi inte om Semper magdroppar fungerar.

Jag hoppas att hennes magont ska gå över nu när hon inte tar ersättningen. Man känner sig fruktansvärt hjälplös när man hör sitt barn gråta och skrika av att något gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0