Oroliga nätter

AA har sovit otroligt några nätter. Hon har i princip suttit fast i bröstet hela nätterna. Varje gång hon vaknat till, vilket varit flera gånger per natt, har hon varit olycklig och då fått andra bröstet.
 
Till en början gissade vi att det berodde på att hon sovit under kvällen, strax före vi och hon lagt oss, men en av kvällarna (samma dag då hon var harmonisk) var hon vaken, men natten blev ändå jobbig.
 
Nu i natt ville B sova inne hos oss mitt i natten och det gick jättebra eftersom AA, tack och lov, sov jättebra fram tills tidig morgon i alla fall. Då hade AA sovit en liten stund på kvällen också.
 
Jag tycker det är jobbigt när AA sover oroligt flera nätter i sträck eftersom jag själv blir lättretlig och nedstämd. Dessutom blir jag otroligt förvirrad och kan knappt tänka klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0