Saknar min stora flicka

Jag saknar att umgås och mysa med B. Visst umgås vi varje dag och myser en del, men det är alltid på AA:s premisser.
 
Antingen kan jag behöva avbryta när AA vaknar eller gnäller, eller så är min rörelsefrihet begränsad när jag bär eller har AA i bärselen. Eller så sover AA och då får jag hyssja åt B så hon inte väcker lillasyster.
 
Jag skulle vilja hitta på något roligt bara vi två, men det är lite svårt när jag fortfarande ammar. Jag kan tänka mig att vi åtminstone kan gå till lekplatsen tillsammans, men hon föredrar nog att vara där med A...
 
Jag tycker det är väldigt tråkigt att vi inte kan leka, mysa och umgås som förr. Jag saknar det. Undrar om hon också gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0