Utvecklingsfaser

Med B hade jag en del koll på utvecklingsfaserna genom appen, The Wonder Weeks. Nu med AA har jag rätt dålig koll trots att jag har kvar appen och gjort en profil även för AA.
 
AA har just avslutat en utvecklingsfas och det var när hon var i början av den som jag såg och insåg att det kunde vara orsaken till hennes gnäll. Hon har varit något mer gnällig och lite mer svårtröstad än vanligt. Men det kan lika gärna bero på vaccinet mot rotavirus som hon fick på BVC senast.
 
Jag tyckte aldrig att jag kunde märka någon skillnad om B var i någon utvecklingsfas eller ej. Hon kunde vara lite gnälligare enstaka dagar. Ibland sammanföll det med en utvecklingsfas, ibland inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0