Bebis för alltid

Ibland kan jag känna en stor sorg över att jag inte kommer att ha någon mer bebis i framtiden. Vid de tillfällena vill jag att AA ska vara liten för alltid och aldrig bli stor, att hon ska vara mammig och gosig precis som hon är nu.

När jag överväldigas av denna känsla håller jag om AA och det känns som jag aldrig vill släppa taget.

Jag upptäckte även att den känslan förstärktes när jag tittade på videor av B som liten. Det känns lite konstigt och oerhört avlägset att B en gång var min bebis, men att hon nu blivit så stor.

Samtidigt vill jag ju inte hålla tillbaka AA. Jag vill såklart att även hon ska bli stor och få följa hennes utveckling och upptäckter.

Jag gissar att AA alltid kommer att vara min "bebis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0