Kompis utan förälder på besök

Idag kom pojken som B är så förtjust i för att leka. Det var första gången B hade besök av en kompis vars förälder/-rar inte stannade kvar.
 
Jag var med dem hela tiden när de var inomhus. De lekte väldigt bra tillsammans, främst eftersom han var så snäll mot B. Det var snarast B som hoppade på honom. Han hade dock varit lite orolig för att B skulle vilja leka med dockor.
 
Jag vet inte om B är redo för att leka hemma hos en kompis utan oss föräldrar. Det jag är mest orolig över är hur hon skulle sköta sig. Hon är ju lite vild av sig. Dessutom undrar jag hur middagen skulle gå. Men det är kanske bättre när vi föräldrar inte är närvarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0