Sista föräldraledigheten börjar

En en lång (tio veckor) semester/föräldraledighet tillsammans börjar närma sig slutet. Om dryga veckan börjar vardagen igen då A börjar jobba och B börjar på förskolan igen.
 
Jag har svårt att föreställa mig hur jag ensam kommer att klara av att servera frukost till två barn och få iväg B till förskolan. Frukostarna kan bli bråkiga och stökiga nu, och då är vi två vuxna.
 
Jag har även svårt att föreställa mig hur dagarna med AA kommer att bli. Hon har tidigare varit lite svår att komma iväg med då hennes sömn är lättstörd.
 
Jag antar att allt kommer att lösa sig på något sätt - det måste det göra. Men jag får väl känna mig fram och ser vad som funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0