Kvällsvälling

Sedan förra veckan dricker AA välling på kvällen innan A lägger henne. Jag har hållit mig undan för att inte hon ska bli påmind om amning.

Igår var första kvällen som jag var i samma rum när AA drack sin välling. Helt plötsligt kändes hon så stor: hon höll vällingflaskan själv.

AA var helt fokuserad på sin välling och liksom tidigare kvällar drack hon upp den utan problem. Det verkar som om hon är väldigt förtjust i vällingen nu.

Att AA dricker välling innan hon somnar tar dock inte bort hennes behov av närhet om nätterna. Hon vill ändå ligga vid bröstet. Men natten till i måndags sov jag hos B andra halvan av natten och då vaknade AA ungefär en gång i halvtimmen.

Jag antar att det snart är dags att vänja av AA vid bröstet, men det verkar svårt när AA inte vill ta napp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0