Små framsteg mot rörelse

AA har de senaste veckorna försökt resa sig på alla fyra och man ser tydligt på henne att hon vill ta sig framåt trots att hon ligger platt på mage. Häromkvällen skulle jag natta henne, men (som vanligt hos mig) somnade hon inte efter att hon hade druckit upp vällingen. Efter en stund lade jag henne på mage på mig, men hon vred, vände och snurrade sig. Flera gånger fick jag lyfta upp henne och se till att hon inte hamnade utanför sängen.

Och de senaste dagarna har hon kunnat stå själv med stöd. Tidigare har hennes ben inte orkat bära henne och det trodde jag inte de skulle göra nu heller. Men när jag ställde henne med magen mot och armarna på soffan så stod hon kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0