För bråttom med nya rutiner

Jag tror att vi har haft lite för bråttom fram med AA eftersom jag skulle börja jobba redan nu.
 
Vi har tagit nästa steg när något fungerat och innan rutinen etablerats. Till exempel tänkte vi att jag skulle ge vällingen i sängen kvällen efter att hon accepterat välling i flaska. Redan när A lade ner AA i sängen kände jag att det var fel och mycket riktigt förväntade sig AA bröstet.
 
Dessutom har vi nog ändrat för många saker samtidigt. Det var tänkt att jag skulle ta B på nätterna så att AA inte skulle amma, B inte störa AA och jag lättare(?) kunna smyga upp. I samma veva är jag borta från henne på dagarna. Det är nog för mycket tid borta från sin mamma för AA på en och samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0