Härlig skidsemester

Vi hade en riktigt härlig skidresa till Sälen. Vi bodde i ett stort hus, hade trevligt sällskap och fick åka skidor.

B gick på skidskola på förmiddagarna och fick åka skidor för första gången. På eftermiddagarna var det pulkaåkning eller lek i stugan med lekkamrater.

A åkte samtidigt som B var på skidskola och ett par dagar även sent på eftermiddagen. Jag åkte efter lunch och tog hand om AA på förmiddagarna.
 
AA fick kanske inte så stor behållning av resan, men en del underhållning av barnen. Tyvärr dröjer det troligtvis ytterligare tre år innan hon får åka, men nästa gång blir det pulkaåkning i alla fall.

Vi fick mestadels fint väder, men framåt slutet av veckan blev det både snö och blåst så då vågade jag inte åka i de svårare backarna. Jag ångrar att jag inte utmanade mig mer i början av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0