Att bebisgosa eller inte...?

I svärmors sommarstuga har A och jag sovit med varsitt barn och vi har tagit varannan natt med varje barn.

De nätter som jag sover hos AA vill jag ligga nära och gärna röra vid henne, till exempel att ha en hand på hennes bröst, hålla hennes hand eller allra helst pussa på henne. Samtidigt vill jag ju att hon ska vänja sig vid att sova utan sällskap.

Jag har alltid svårt att bestämma mig för vilken linje jag ska gå på, men faktiskt brukar jag inte somna förrän jag inte har någon fysisk kontakt med henne eller till och med vänder ryggen mot henne.

Jag förstår ju att hon ska någon gång kommer vilja sova utan oss och därför vill jag passa på att mysa med henne nu, men jag vill också kunna ha friheten att sova utan henne redan nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0