Feber i värmen

Efter att ha haft barn i nästan fyra år har jag för första gången fått uppleva att en av dem haft feber.
 
AA har varit lite snorig några dagar och igår kändes hon väldigt varm. När jag tog termometern på henne hade hon 37,7 grader.
 
Otur att när någon av barnen får feber så är det mitt i varma sommarvärmen. AA har redan flera nätter sovit utan pyjamas och endast i blöja.
 
Jag tyckte så synd om henne eftersom det var svårt att svalka henne. Dessutom blev hon ännu varmare eftersom hon ville vara i famnen nästan hela tiden. Det var varmt för oss också.
 
Idag har hon inte haft feber, men inte varit så pigg och på lite dåligt humör. Men nu på kvällen har hon blivit varmare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0