Turkiet-semester

Jag hade glömt bort hur skönt och härligt det är med semester och att bo på hotell! Att slippa matlagning: vakna och gå ner till en stor frukostbuffé, gå från poolen till en fräsch lunchbuffé eller nyduschad gå direkt till en gigantisk middagsbuffé.

Dagarna var fyllda av sol och bad och däremellan en del lek och mat.
Vi prioriterade inte att komma bort från hotellet, men tog oss till stranden två eftermiddagar och till Side stad en eftermiddag/kväll.

B sov hos svärmor som var med på resan så vi föräldrar fick riktig semester med bara ett barn att duscha av kloret och som sov hos oss.

Det var A som fick sköta packningen för barn och jag kunde fokusera på att få med mina egna kläder och prylar, vilket jag inte lyckades med.

Före avresan hade jag varit orolig för flygresan, vilket jag inte brukar vara. Jag hade lite ångest att låta barnen flyga, å andra sidan var risken för att just våra flygplan skulle råka illa ut väldigt låg. Samtidigt som det kändes tråkigt att semestern var slut var jag lättad när vi åter var på svensk mark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0