Utan familjen några dagar

Denna arbetsvecka är A och barnen hos farmor. Det har mest varit skönt att kunna komma och gå lite som jag vill. Jag har fått återupptäcka flexibiliteten, träffa kompisar och äta ute.

Jag har såklart även saknat familjen. Särskilt när jag har fått bilder på barnen skickade till mig eller sett bilder på dem som lagts upp på sociala medier.

När A och B tidigare varit ifrån mig har jag mest saknat B och jag trodde att jag även nu skulle sakna barnen mest. Men det är A jag saknar. Det är väl ett bevis på att vi inte har hunnit umgås så mycket den senaste tiden…

Däremot har jag inte alls hunnit lika mycket som jag velat, kanske mest på grund av operation och utdragning av visdomständer. Ändå fick jag mer än en halv dag hemma, men då var jag ju inte i så god form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0