Vovvar på Skansen

Under påskhelgen har vi besökt Skansen. Det blev en riktigt härlig familjedag! Det var soligt, men blåsigt så vi frös en del.

Trots att B frös var hon ändå positiv hela tiden och verkade tycka att det var jätteroligt. Denna sida har hon definitivt inte fått från mig. Däremot märks det att hon antingen påverkats av mig eller ärvt mina planerande egenskaper. ”Först går vi dit och sedan gör vi det.” Jag hoppas att hon hade en toppendag.

Det var troligtvis inte så ”givande” för AA. Hon satt ändå lugnt i vagnen och tittade nyfiket på människorna runt omkring. Jag blev överraskad av att hon kunde vara så lugn, men det kanske var tillräcklig stimulans att bara få se nya saker.

Utöver lunchen fick AA komma ur vagnen när vi gick in i Skogens hus där B blev målad i ansiktet som en kanin. I huset fanns fler uppstoppade djur och AA kallade alla för ”vve” som betyder vovve och som hon lärde sig i Karlskrona eftersom farmor har hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0