Hoppas på nya sovrutiner

De senaste dagarna har AA sovit själv en och en halv timme i sträck eget lunchen. Jag hoppas att det är en ny rutin som hon fortsätter med.
 
Efter den tiden har hon kunnat somna om om jag lagt mig hos henne. Sedan har jag kunnat gå därifrån igen medan hon sovit ytterligare knappt en halvtimme.
 
Jag började fundera på att korta ner middagssovningen för att eventuellt få lite längre sovning på morgnarna. Och gjorde några oengagerad försök, men märkte ingen effekt alls.
 
Däremot nattade jag henne tio minuter-en kvart senare igår kväll och i morse sov hon till kvart över sju. Jag tror inte det berodde på att hon låg på mig och sov för det har jag försökt med andra morgnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0