Kusin på g

Skrivet 2016-09-1
 
I dagarna fick jag veta att barnen ska få ytterligare en kusin och att jag ska bli moster!
 
Jag blev otroligt glad av denna nyhet. Glad för min systers och hennes mans skull, glad för barnens skull som får en till kusin och glad för min egen skull som får bli moster.
 
Jag blev förundrad över att jag redan nu känner längtan och kärlek till detta barn som inte är mitt. Och jag längtar verkligen tills jag får bära och snusa bebis igen.
 
Det kommer vara knappt två års åldersskillnad mellan AA och kusinen så jag hoppas de kommer kunna leka när de blivit lite äldre.
 
När B fick veta det undrade hon om det blir en flicka eller pojke, men det är för tidigt att ta reda på. När jag i stället frågade vad hon hoppas på sa hon flicka och att hon skulle fråga vad hon heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0