Äntligen barnvagn!

Det verkar som om AA äntligen accepterar att sitta i barnvagnen.
 
Sedan B började på förskolan efter sommaren har AA fått åka barnvagn två gånger varje dag - för att lämna och hämta B.
 
Igår vågade jag promenera till vår närmaste butik för att kompletteringshandla efter lämningen. Det gick jättebra: AA tittade nyfiket omkring sig och vi pratade. Inte långt hemifrån började hon visa tecken på att bli gnällig. Då fick hon nappen och hon höll ut ända hem trots att hon var trött.
 
Idag vågade jag åka iväg till ett köpcentrum och även där gick det jättebra trots att hon fick sitta i vagnen och vänta på bussen i tjugo minuter. Men sedan fick hon gå själv och bli lite buren i 45 minuter i butik och en bit på väg till busshållplatsen.
 
Jag hoppas att detta betyder att vi inte behöver bekymra oss om AA kommer acceptera vagnen när vi är iväg och att jag kan ta med henne till olika ställen under föräldraledigheten. Frågan nu är om hon kan sova (lika bra och länge) när hon är iväg i vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0