Status: AA:s sömn

Det är alltid svårt att förutse hur AA:s sömn blir.

I tisdags efter lunch sov hon två timmar i sträck utan att jag behövde titta till henne. Igår var jag tvungen att somna om henne tre gånger innan jag fjärde gången lade mig bredvid henne.

Även på kvällarna kan det variera mellan att vi behöver springa till henne flera gånger innan vi lägger oss och att hon inte vaknar eller skriker en enda gång.

Detta gör att det blir svårt att få något gjort medan AA sover, särskilt efter lunch då jag oftast är ensam hemma med henne. På kvällarna kan A och jag turas om att somna om henne.

När hon sover vet vi nästan alltid.
Efter lunch sover hon 1,5-2 timmar. Hon brukar somna runt klockan tolv, ibland någon halvtimme tidigare om hon vaknat tidigt samma morgon.
På kvällen brukar hon somna klockan åtta och sova till klockan sju-åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0