En klump i mitt hjärta

Efter att ha hört och läst vad som hade skett i fredags fick jag en stor​ klump i mitt hjärta.
 
Trotsatt jag säkerställde att alla familjemedlemmar var i säkerhet ville den inte lösa upp sig. Kanske var det insikten om att det kunde ha varit någon av dem eller jag själv som hade kunnat hamna mitt i lastbilens framfart eller vetskapen om att människor faktiskt hade hamnat där.
Närjag kom hem och kramade om mina barn och min make var det i skuggan av att det fanns andra som inte kom hem till sin nära och kära igen.
 
Jag kan inte förstå detta meningslösa dödande och vill inte få det förklarat för mig heller. För mig kommer det alltid vara avskyvärt och omänskligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0