Åter jobb, jobb, jobb...

Första dagen efter föräldraledigheten avklarad. Det är sorgligt att föräldraledigheten är slut och att jag in hur får vara med mina barn lika mycket igen.

Det kändes mycket konstigt och lite sorgligt att säga hej då till B som var den enda som hade gått uppe när jag gick hemifrån.

Dessutom kändes det konstigt att åka till jobbet. Det var som om fötterna visste var de skulle ta mig, men huvudet inte var med.

Hela dagen har jag saknat barnen, främst AA. Jag har känt mig främmande och oengagerad för mina arbetsuppgifter. Jag hoppas att denna känsla går över snart. Annars undrar jag hur jag ska klara av att åka till jobbet varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0