Jobbmorgnar

När jag jobbar ligger jag kvar i vår säng hela natten. B brukar komma in till oss någon gång mitt i natten, men dessförinnan har A redan gått in till AA.
 
Av de åtta morgnar som jag hittills har stigit upp för att gå till jobbet, har jag gått hemifrån tre utan att B vaknat. Då har jag kunnat göra mig i ordning i badrummet och sedan smyga hemifrån.
 
De morgnar B har vaknat har hon fått följa med in i badrummet eftersom hon inte velat/vågat gå ner till vardagsrummet själv. När jag sedan är klar för vi ner gemensamt och jag slår på teven åt henne.
 
Tre morgnar har AA gått upp innan jag gått hemifrån. Men det har inte varit några problem för henne att söka hej då. Hon är inte glad, men inte heller ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0