Saknad mamma

Jag fick träffa B redan igår morse. Det första hon viskade till mig, efter att ha ropat "mamma", var "jag har saknat dig". Jag blev så glad!
 
Det är sällan B saknar mig. I och för sig är jag ifrån familjen lite och sällan så det brukar kanske vara skönt att få en paus från mig.
 
AA träffade jag först efter att jag kom hem från jobbet.
När jag öppnade ytterdörren kom hon springande som vanligt, men med lyfta armar. Hon drog i min kappa, kanske för att hon ville att jag skulle ta av mig ytterkläderna eftersom jag brukar lyfta upp henne då. När jag väl fått av mig kappan fick jag en lång mysig kram.
 
Sedan satt vi i soffan och myste tills de fick sina presenter. Men resten av kvällen kom hon för att hämta mig så fort jag lämnade hennes sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0