Glad på nya avdelningen

Våra "farhågor" inför att AA började på ny avdelning har inte besannats. A, mormor och jag tycker alla tre att AA verkar trivas mycket bättre på sin nya avdelning. 

Sedan AA började på den nya avdelningen har hon inte varit ledsen mer än en gång när jag lämnat henne på morgnarna. Hon nöjer sig med att vinka lite i fönstret innan hon hoppar iväg till någon lek eller aktivitet.
A har haft ett par eller några lämningar då hon varit ledsen, men jag tror att det gått bra på senare tid.

AA är så stolt över att hon får vara på samma avdelning som "stora barn" och avdelningens aktiviteter med pyssel, spel, lek och sagoläsning passar henne mycket bättre. Dessutom tror jag att hon får ett mycket större utbyte av kompisarna.

Vi är nöjda med att AA fått byta avdelning och så lättade över att hon trivs så bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0